Annuleringsbeleid
Verwittig tijdig en/of verplaats jouw afspraak als je niet kan komen. Je kan steeds tot 24 uur vóór de behandeling kosteloos verplaatsen of annuleren. Dit kan je doen via de link in de bevestigingsmail die je ontvangt na het maken van de afspraak.
Vind je je bevestigingsmail niet meer terug? Contacteer mij en dan kijken we samen naar een nieuwe datum.
Wees op tijd. Ben je 15 minuten of langer te laat, dan heeft dit impact op de agenda. Je afspraak kan geannuleerd worden indien er niet genoeg tijd over is voor jouw volledige behandeling.
Kom je niet opdagen voor jouw afspraak en zonder enige verwittiging, dan wordt 50% van de totaalprijs van jouw behandeling aangerekend. Er wordt een factuur opgestuurd per e-mail naar het jou opgegeven e-mailadres tijdens het maken van jouw afspraak – deze dient binnen de 14 kalenderdagen betaald te worden.
Graag verwijs ik ook door naar artikel 7 in de Algemene voorwaarden:
Artikel 7. Annuleringsvoorwaarden
7.1 Indien de Klant de Overeenkomst wenst te annuleren, dient de annulering minimaal 24 uur vóór aanvang van de Dienst te worden doorgegeven aan Tessa Rossel, om in aanmerking te komen voor terugbetaling van de Dienst. Indien de annulering binnen 24 uur voor aanvang van de Dienst wordt gemeld, behoudt Tessa Rossel het recht de volledige kostprijs van de Dienst in rekening te brengen.
Indien de Klant meer dan 15 minuten te laat is voor de Dienst, behoudt Tessa Rossel zich het recht voor om de Overeenkomst te annuleren en de volledige kostprijs van de Dienst in rekening te brengen.
7.2 Indien één van beide Partijen wezenlijk tekortschiet in de nakoming van haar verplichtingen en na hier uitdrukkelijk en Schriftelijk door de andere Partij op gewezen te zijn, deze verplichting niet binnen een termijn van veertien (14) kalenderdagen alsnog nakomt, is de andere Partij gerechtigd de Overeenkomst te beëindigen zonder rechterlijke tussenkomst en zonder enige vergoeding verschuldigd te zijn.
Indien de Klant de Partij is die haar verplichtingen niet nakomt en Tessa Rossel om die reden de samenwerking stopzet, dan dient het totale saldo van de factuur van Tessa Rossel wel nog te worden betaald.
Indien Tessa Rossel haar verplichtingen niet nakomt, dan heeft de Klant het recht op terugbetaling van de reeds betaalde vergoeding die betrekking heeft op de vastgestelde tekortkoming.